آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی شیراز

آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی شیراز، معرفی وب سایت های تبلیغ رایگان شیراز و ثبت و درج آگهی در اینترنت شیراز در این وبلاگ مورد بررسی قرار می گیرد.

آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی شیراز

آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی شیراز، معرفی وب سایت های تبلیغ رایگان شیراز و ثبت و درج آگهی در اینترنت شیراز در این وبلاگ مورد بررسی قرار می گیرد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شیراز

یکی از دروسی که برای کلاس تدریس خصوصی در شیراز و استان فارس و کل کشور متقاضیان زیادی دارد زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی از مقطع متوسطه تا دانشگاه و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم لازم است. برای بسیاری از رشته ها زبان انگلیسی در کنکور بسیار مهم می باشد. افراد زیادی حتی بعد از فارغ التحصیلی برای اهدافی چون تجارت و مهاجرت در صدد آموزش زبان انگلیسی هستند. اگر در شیراز قصد دارید از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی استفاده کنید و زبان را در کوتاهترین زمان اموزش ببینید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید تا لیست کامل مدرسین زبان را ببینید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان در شیراز


آگهی های ثبت شده توسط برخی از مدرسین زبان در شیراز در سایت ایران مدرس در ادامه ارائه شده است.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شیراز توسط معلم خانم مجرب

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی -تدریس گروهی زبان انگلیسی - تدریس نکته به نکته کتاب درسی -حل کلیه سوالات امتحانی مربوط به هر درس- حل تست در هر جلسه -تدریس کلیه مقاطع تحصیلی- ارایه کارنامه ارزیابی سطح علمی پس از ۳ جلسه -ارزیابی دروس تدریس شده در هر جلسه- ارایه جزوه درسی مربوط به هر درس

آموزش مکالمه بصورت تضمینی و تدریس خصوصی زبان در شیراز

آموزش تخصصی مکالمه و تدریس خصوصی زبان در تمام مقاطع تحصیلی توسط استاد مجرب زبان انگلیسی با هشت سال سابقه تدریس درخشان در مدارس و موسسات آموزش عالی زبان - تقویت چهار مهارت اصلی زبان (listening, Speaking, Reading, Writing)

تدریس زبان انگلیسی مقطع متوسطه اول شهر شیراز

تدریس زبان انگلیسی مقطع متوسطه اول با بیش از 18سال سابقه کار در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و فارس در مدارس پسرانه و دخترانه و سابقه ی تدریس خصوصی. مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز با رتبه ی 3 دانشجوی ممتاز دوره لیسانس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی شیراز - جلسه ای ۱۰۰ تومان

اینجانب محمد علی بوزرجمهر متولد ۱۳۶۶ از شیراز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مکانیک و همچنین دارای اقامت از کشور سوئد و با سابقه تحصیل تعلیم ۸ ساله زبان انگلیسی و دارای مدرک تمام از کانون زبان ایران ILI و همچنین مدرک ایلتس از ایران و کشور سوئد میتوانم زبان انگلیسی را در هر چهار مهارت نوشتاری و خواندن و شنیدن و صحبت کردن در غالب گرامر صحیح را اموزش دهم .